Loading

Kundesupport

Kundesupport

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål vedr. din ordre? Kontakt da BAUHAUS Kundesupport og få kompetent råd og vejledning

Vores venlige medarbejdere sidder klar til at besvare dine henvendelser på telefon eller mail. Vi besvarer altid mails så hurtigt vi kan og bestræber os på et svar inden for 24 timer i hverdagene.

 

Kundesupport kan desværre ikke rådgive dig om byggeprojekter og anden form for håndværker rådgivning. Hvis du har spørgsmål af denne type, eller ønsker du oplysning om åbningstider eller adresser på vores varehuse, kan du finde disse informationer ved at klikke her >>


Kontaktoplysninger

Telefon: 86 26 06 06
Email: webshop.kundeservice@bauhaus.dk

Åbningstider telefonisk kundesupport

Mandag - Fredag 8.00-20.00
Lørdag & Søndag 8.00-18.00

 

Ofte stillede spørgsmål og svar

+ Hvordan bestiller jeg?

+ Der mangler noget i min ordre ved ankomsten?

+ Hvorfor har jeg ikke modtaget min ordrebekræftelse

+ Jeg er ny kunde på webshoppen, hvad gør jeg?

+ Kan jeg bytte / returnere en varer købt i webshoppen, i et BAUHAUS varehus?

+ Fortrydelses-/returret?

+ Leveringstid?

+ Hvad skal jeg betale i fragt?

+ Har BAUHAUS.dk prisgaranti?

+ Kan jeg købe et gavekort?

+ Betalingsformer?

+ Hvornår hæver I pengene?

+ Er det sikkert at handle online?

+ Kan jeg afhente en webordre på jeres lager eller i mit nærmeste varehus?

+ Hvor finder jeg det nærmeste varehus?

+ Kan jeg ændre eller fortryde en ordre?

 

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse webshop.kundeservice@bauhaus.dk.