Indlæser

Senest opdateret: 15. Januar 2021

Åbne byggevarehuse for erhvervskunder

Alle vores byggevarehuse holder åbent for erhvervskunder, som fortsat kan handle inden for vores normale åbningstider.

Kære kunder, leverandører og samarbejdspartnere

I BAUHAUS tager vi COVID-19 alvorligt og følger myndighedernes anbefalinger for at mindske risikoen for smitte.

Samtidig med at vi passer på hinanden, har vi taget en lang række tiltag, så vi fortsat kan holde åbent alle ugens syv dage fra kl. 8-20. Da situationen hele tiden ændrer sig, tilpasser vi løbende tiltagene, så vi hele tiden følger myndighedernes retningslinjer, og du kan handle trygt i vores byggevarehuse.

Shop døgnet rundt på bauhaus.dk

Du kan fortsat handle døgnet rundt på bauhaus.dk, hvor du frit kan vælge mellem Click & Collect eller levering. Når du afhenter din Click & Collect ordre i varehusets Kundeservice, beder vi dig om at bære mundbind eller visir og om at holde god afstand. Desuden opfordre vi til at kun én fra husstanden afhenter Click & Collect ordre.

Vi informerer dig via mail og SMS, så snart der er mulighed for afhentning, og beder dig om ikke at komme, førend du har modtaget besked fra os.

12 måneders bytteservice

Grundet gældende restriktioner i forbindelse med COVID 19 kan vi desværre ikke ombytte eller tage imod din returnering af varer. Vi har valgt at udvide vores bytteservice fra de gældende 3 måneder til 12 måneder. Læs mere her.

Returvarer

Har du returvarer, så husk at du har 3 måneders returret. Vi tager igen imod returvarer fra den 8. februar. 

Services

Det er fortsat muligt at leje trailer og varevogn, men ”Værktøjsudlejning” samt ”Book en medarbejder” lukkes frem til den 8. februar.

Midlertidig lukning af byggevarehuse

Som følge af de seneste tiltag i kampen mod Covid-19, holder vi lukket for private kunder i alle vores byggevarehuse frem til den 8. februar.

 

Mundbind og visir

Fra d. 29. oktober 2020 har regeringen indført et landsdækkende krav om brug af mundbind eller visir i detailhandlen og offentligt tilgængelige indendørs rum, gældende til og med 2. januar 2021. Kravet gælder både kunder og ansatte.

Alle BAUHAUS medarbejdere, der opholder sig i salgslokaler, vil derfor bære mundbind / visir.

Har en kunde ikke medbragt eget mundbind, tilbyder vi kunden at købe et enkelt mundbind for 3 kroner.

Vi opsætter opdaterede skilte i vores indgange.

Særlige tiltag i BAUHAUS

Opsat skilte og lavet afstandsmærkninger på gulvet for at gøre opmærksom på at holde afstand. Vores medarbejdere bærer også et badge med budskabet om at holde afstand.Når du besøger BAUHAUS vil du opleve, at vi har indført nogle tiltag for at gøre din indkøbsoplevelse så tryg og ansvarlig som mulig. 
Blandt nogle af tiltagene har vi:

  • Placeret håndsprit og engangshandsker til fri afbenyttelse i alle byggevarehuse
  • Iværksat ekstra rengøring på toiletter og i kasselinjen
  • Anbefaling om at alle benytter betalingskort i stedet for kontanter.
  • Opsat skilte og lavet afstandsmærkninger på gulvet for at gøre opmærksom på at holde afstand. Vores medarbejdere bærer også et badge med budskabet om at holde afstand.
  • Lavet afskærmning via plexiglas ved kasslinje og ekspeditionspulte
  • Indført synligt opsynspersonale i alle vores varehuse, som guider og hjælper både kunder og medarbejdere med at bruge håndsprit og holde afstand. 

Foruden det ovennævnte anbefaler vi vores kunder at handle alene samt benytte hele varehusets åbningstid fra 8-20.
Ved at handle i ydretiderne hjælper du både personale og kunder med at skabe ekstra bevægerum i vores i forvejen store byggevarehuse.

Hvad kan du gøre?

Foruden at handle i ydretiderne i vores byggevarehuse, kan du vælge at handle med Click & Collect på vores webshop.
Med Click & Collect sørger vi for at have dine varer klar til dig, når du ankommer til byggevarehuset. På den måde får du en hurtig og tryg indkøbsoplevelse.

Det er nemt at handle med Click & Collect:

  1. Find de varer, du vil bestille på vores webshop.
  2. Tilføj dem til din indkøbskurv.
  3. Vælg Click & Collect – og hvilket byggevarehus du vil hente dine varer i.
  4. Du betaler online, og så går vi i gang med at pakke dine varer til dig.
  5. Du modtager en sms, når dine varer er klar til at blive hentet.

Vi holder os løbende opdateret

På vores Servicecenter har vi dagligt tæt kontakt med kollegaer i varehusene, kundesupporten og webshoppen, så vi løbende kan tilpasse os den aktuelle situation. Vi har også internt på Servicecentret taget en række forholdsregler for at mindske smitterisikoen, herunder lukket vores kantine, etableret hjemmearbejdspladser, iværksat ekstra rengøring og fokus på håndhygiejne etc.

Vi følger situationen tæt og gør løbende vores til, at vi sammen kommer bedst muligt igennem denne svære periode.

Nedenstående er eksempler på skiltning og tiltag, som du vil møde i vores byggevarehuse.


FÅ NYHEDER

Tilmeld dig nyhedsbrevet og deltag hver måned i lodtrækningen om et gavekort på 1.000 kr. 

NYHEDER I DIN INDBAKKE

Tilmeld dig nyhedsbrevet og deltag hver måned i lodtrækningen om et gavekort på 1.000 kr.