Indlæser

Senest opdateret: 02. April, 2020

Kære kunder, leverandører og samarbejdspartnere

I BAUHAUS tager vi naturligvis COVID-19 alvorligt. Vi følger nøje myndighedernes anbefalinger for at mindske risikoen for smitte blandt vores kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere. Det gør vi, fordi vi alle har et ansvar for at gøre alt, hvad vi kan for at mindske risikoen for smitte.

Samtidig med at vi passer på hinanden, har vi taget en lang række tiltag, så vi som altid kan holde åbent alle ugens syv dage fra kl. 8-20. Følgende tiltag opdateres løbende, som de bliver indført – med nyeste tiltag øverst.

  • Click&Collect: Vi kan i øjeblikket ikke tilbyde reservation af produkter gennem Click&Collect. Som kunde kan du fortsat benytte Click&Collect ved forudbetaling af ordre og afhentning af varen i varehuset, hvilket sikrer en mere effektiv proces og en enklere afhentningsprocedure. Disse ændringer kan forårsage en forlænget ekspeditionstid på mere end de normale tre timer.

  • Services:  I øjeblikket er vi nødt til at reducere vores services og omfattende rådgivning, og vi kan derfor ikke garantere vores normale høje serviceniveau og hurtige leveringstid.
    Følgende services er omfattet: Badeverden og 360° service, Montageservice, udlejning af værktøj/maskiner, udlejning af varebil, booking af rådgivere, kæledyr i varehusene (dog er førerhunde selvfølgelig stadig velkommen).

  • Bistro: Vores bistroer har i øjeblikket udelukkende åbent for take away – med afstandsmarkering på gulvene. Dvs. vi har lukket vores bistroer for spisende i de varehuse, der har bistro. Derfor har vi fjernet alle stole og borde.

  • Rengøring: Vi har iværksat ekstra rengøring af toiletter, kasselinje og kundevogne.

  • Antal kunder: Vi har indført restriktioner i antallet af samtidige kunder i varehuset. Kunderne bedes følge retningslinjerne i hver enkelt varehus.

  • Betaling: Vi opfordrer alle til at benytte betalingskort.

  • Afstand: For at reducere smitterisikoen yderligere, har vi opsat plexiglas og gulvmarkeringer på vigtige områder ved kundeservice og omkring kassen.

  • Skiltning: Vi har opsat skiltning med opfordring til at holde afstand, hoste i ærmet og blive hjemme, hvis man har symptomer.

  • Hygiejne: Vi har placeret håndsprit, engangshandsker og desinficeringsservietter til fri afbenyttelse i alle varehuse.

På vores Servicecenter har vi dagligt tæt kontakt med kollegaer i varehusene, kundesupporten og webshoppen, så vi løbende kan tilpasse os den aktuelle situation. Vi har også internt på Servicecentret taget en række forholdsregler for at mindske smitterisikoen, herunder aflyst alle forretningsrejser, fysiske møder med eksterne parter, lukket vores kantine, iværksat ekstra rengøring og fokus på håndhygiejne etc.

Vi følger situationen nøje og gør løbende vores til, at vi sammen kommer bedst muligt igennem denne svære periode.

Nedenstående er eksempler på skiltning og tiltag, som du vil møde i vores byggevarehuse.

FÅ NYHEDER

Tilmeld dig nyhedsbrevet og deltag hver måned i lodtrækningen om et gavekort på 1.000 kr. 

NYHEDER I DIN INDBAKKE

Tilmeld dig nyhedsbrevet og deltag automatisk hver måned om et gavekort på 1.000 kr.