Indlæser

BAUHAUS tilfredshedsgaranti

BAUHAUS tilfredshedsgaranti

BAUHAUS tilfredshedsgaranti på Fiskars produkter

Tilfredshedsgarantien dækker følgende produkter:

Fiskars beskæringsprodukter*

Fiskars vandingsprodukter*

Kun produkter, som er købt i Bauhaus perioden fra 1. marts 2018 til 30. september 2018 er omfattet tilfredshedsgarantien.

Se den komplette liste over de omfattede produkter her.

 

Følgende vilkår gælder for tilfredshedsgarantien

Hvis du ikke er tilfreds med dit Fiskars produkt, giver Bauhaus dig mulighed for at returnere dit produkt og få pengene tilbage inden for 30 dage fra købstidspunktet. Garantien dækker produkter, som er købt i perioden fra 1. marts 2018 til 31. september 2018.

Produkterne kan returneres i et vilkårligt Bauhaus varehus.

Ved henvendelse i varehusets information udleveres et spørgeark som udfyldes med årsagen til returneringen af produktet. Herefter udbetales pengene.
Sørg for at produktet er forsvarligt indpakket (så vidt muligt i original emballage) og medbring den originale kvittering. Såfremt kvitteringen ikke medbringes vil der ikke kunne udbetales penge retur.

Bauhaus forbeholder sig retten til at fratrække eventuelle udgifter, eller nægte returneringen af produktet som følge af skader på produktet, såfremt dette er blevet misvedligeholdt, eller har været anvendt til formål, det ikke var beregnet til.

Hverken Bauhaus eller Fiskars der er vores samarbejdspartner i denne kampagne kan ikke holdes ansvarlig for indirekte skade eller følgeskade forårsaget af dig eller tredjeparter.

 

OBS!

Hvis du ønsker at returnere et fejlbehæftet produkt, skal du returnere det til den forhandler, hvor produktet er købt. Tilfredshedsgarantien dækker ikke fejlbehæftede produkter, erstatningsprodukter eller reparation af produkter.