Handels-og leveringsbetingelser

Handels-og leveringsbetingelserHandels-og leveringsbetingelser

1. Generelle oplysninger

Bauhaus Danmark A/S
Anelystparken 16
8381 Tilst
CVR-nr.: 19555305
Tlf.: 86 26 06 06
Mail: info@bauhaus.dk

Disse handels- og leveringsbetingelser gælder for alle køb foretaget på www.bauhaus.dk. For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.
Alle kontrakter indgås på dansk.
BAUHAUS forbeholder sig retten til, at til enhver tid og uden grund at afvise salg med videresalg for øje, uagtet annoncering, skiltning, lagerbeholdning m.v.

2. Priser

Priserne på www.bauhaus.dk er dagspriser, angivet i danske kroner og inklusive 25% moms for privatkunder og ex. moms for erhvervs- og offentlige kunder, medmindre andet er angivet. De angivne priser gælder kun for ordrer til levering i Danmark, ikke omfattende Grønland, Færøerne og ikke brofaste øer. Vi gør vores bedste for at sikre, at alle oplysninger på vores hjemmeside og i vores kommunikation er korrekte og opdaterede. I tilfælde af forsinkelse, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted. Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

3. Betaling

De mulige betalingsformer på www.bauhaus.dk er:

Dankort
VISA
VISA Elektron
Mastercard
Eurocard
JCB
American Express
Diners
Forbrugsforeningen
MobilePay
Proff Service erhvervskort

Der tages ikke gebyr ved betaling på www.bauhaus.dk og beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes. Det bemærkes, at der aldrig kan trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
BAUHAUS bevarer ejendomsretten til de solgte varer, uanset om levering har fundet sted, indtil hele købesummen og eventuelle renter og/eller gebyrer er betalt.

Rabatter i alle former kan ikke kombineres.

Der er ikke mulighed for forudbetaling, da din retsstilling her er væsentlig dårligere end ved andre former for betaling.

3.1. Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) Pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. 

Hvis du betaler med et MasterCard, Visa Electron eller et andet debet/kredit betalingskort (undtagen Dankort), reserveres beløbet på din konto i henhold til din aftale med din kortudbyder. Reservationen ophører og beløbet trækkes på din konto, når varen afsendes fra vores lager.
Hvis du fortryder din ordre inden varen er afsendt, giver vi meddelelse til din kortudbyder om samtidig at annullere reservationen af beløbet på din konto. Vi gør opmærksom på, at det er din kortudbyder, der herefter er ansvarlig for at annullere reservationen, og at beløbet kan være reserveret på din konto i en periode på løbende måned plus 30 dage, afhængigt af din aftale med kortudbyder – også selvom du har annulleret din ordre hos os.

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. 

4. Fragt

www.bauhaus.dk leverer kun i Danmark, ikke omfattende Grønland og Færøerne, og kun til Ej brofaste øer mod tillæg. Ved visse leveringer til Ej Brofaste øer, kan der forekomme leveringer til kaj på fastlands siden, hvorfra der selv skal sørges for den videre transport til leveringsadressen.

Varer leveret med fragtmand, leveres som udgangspunkt til kantsten, ved fast underlag og i gadeplan. Forudsætningerne omkring fast underlag og gadeplan gør sig også gældende ved tilvalg af en ’må stilles' mulighed. Pakker sendt med pakkedistributør leveres til dør eller til valgte udleveringssted.

Leveringstiden for ordren afhænger af leveringstiden for de enkelte produkter og vil fremgå ud for hvert produkt. Ordrer kan splittes i flere leveringer og muligvis leveres over flere dage. Dette skyldes afsendelse fra flere lokationer. Varerne leveres på hverdage inden for normal arbejdstid.

Har du ønsket levering til pakkeshop, kan du opleve, at dette ændres til Danske Fragtmænd hjemmelevering, hvis det vurderes, at pakken overstiger mål, vægt, mm. godkendt til pakkeshop, eller varen ikke kan leveres forsvarligt dertil.

Fragtprisen for din ordre afhænger af, hvilke typer varer der bestilles. Fragtbeløbet vil fremgå af kurven, efterhånden som der tilføjes varer hertil. Fragtpriser er baseret på levering fra BAUHAUS webshop-lager eller direkte fra leverandør og kan være forskellig i forhold til fragtpriser fra et lokalt BAUHAUS varehus.

Vi tilbyder at sende varerne med følgende firmaer:

GLS
PostNord
Danske Fragtmænd
Burd Delivery

4.1. Transportskader

Du bedes undersøge dine varer med det samme, når du modtager forsendelsen. Hvis der er synlige skader på forsendelsen, bør du notere dette på fragtbrevet, når du underskriver for modtagelsen. Hvis du konstaterer, at varerne er beskadiget, bør du straks give os besked herom. Se også afsnittet om reklamation.
For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.

4.2. Forsinkelser

Vi tager forbehold for, at forsinkelser kan forekomme ved levering, samt udsolgte varer. Dette kan ske både fra vores eget lager og fjernlager. 


5. Fortrydelsesret

Som forbruger har du 12 måneders fortrydelsesret, når du handler hos os.

Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 12 måneder efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Bemærk at du kun har 14 dages fortrydelsesret på levende planter. Vær opmærksom på, at planterne skal udplantes i jord senest to dage efter modtagelse, og planterne må ikke have lidt fysisk skade pga. tørke eller anden misligholdelse

5.1. Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

5.2. Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Alle vare der bliver leveret på palle eller med kran.

5.3. Ingen fortrydelsesret

Der er ingen fortrydelsesret på specialfremstillede varer, som f.eks. plader/bordplader, der er skåret eller tilpasset i savværket.

5.4. Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

5.5. Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

5.6. Varen sendes til:

Danske Fragtmænd
c/o BAUHAUS Webshop
Logistikparken 11, port 315-316
8220 Brabrand

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Link til fortrydelsesformular

Før returnering og senest 12 måneder efter, at du har modtaget din vare, bedes du kontakte BAUHAUS kundecenter via vores kundeportal på https://www.bauhaus.dk/reklamationshenvendelser

For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.


6. Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. (For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare).
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

6.1. Du reklamerer ved at kontakte BAUHAUS Kundecenter

Via vores kundeportal på  https://www.bauhaus.dk/reklamationshenvendelser
eller tlf.: 86 26 06 06, der vil sikre evt. fremsendelse af frankeret og adresseret returlabel således, at BAUHAUS Danmark A/S betaler fragtomkostningerne.

Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra din side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. BAUHAUS Danmark A/S opfordrer dog til, at du kontrollerer de leverede varer umiddelbart efter modtagelse.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

6.2. Varen sendes til:

Danske Fragtmænd
c/o BAUHAUS Webshop
Logistikparken 5, port 315-316
8220 Brabrand

Bemærk, at varer der sendes retur uden porto, pr. efterkrav eller uden omdeling, nægtes modtaget af BAUHAUS Danmark A/S.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Alternativt til ovenstående, kan et BAUHAUS varehus i Danmark kontaktes (for liste over varehuse tryk https://www.bauhaus.dk/varehus – ved henvendelse i et varehus, HUSK altid at medbringe kopi af købsfakturaen.

For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.

7. Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte vores kundecenter : https://www.bauhaus.dk/reklamationshenvendelser
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

8. Ansvar

For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.

9. Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Vi vil rigtig gerne høre din mening om os - både ris og ros. Derfor overlader vi dine personoplysninger (navn, e-mail og ordrenummer på dit køb) til vores databehandlere, der på vores vegne sender dig en e-mail, hvori du opfordres til at anmelde din købsoplevelse på Trustpilot.dk eller Google Review.

Personoplysningerne registreres hos BAUHAUS Danmark A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Den dataansvarlige på bauhaus.dk er BAUHAUS Danmark A/S.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: databeskyttelse@bauhaus.dk.

9.1. Cookies

For at forbedre brugeroplevelsen på www.bauhaus.dk, anvendes der cookies på hjemmesiden.
Cookies er en standardteknologi, som de fleste hjemmesider bruger i dag. En cookie er en lille tekstfil, der lagres i din webbrowser og registrerer dig som unik bruger. En cookie kan ikke sprede virus eller andre skadelige programmer.


9.2. Hjemmesidens brug af cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere. Cookies hjælper os desuden med at få overblik over dit besøg på hjemmesiden, så vi løbende kan optimere og målrette hjemmesiden til dine behov og interesser. Cookies husker fx, hvad du har lagt i indkøbskurven, om du tidligere har besøgt siden og om du er logget ind. Du kan læse meget mere om vores brug af cookies her.
Hvis du har spørgsmål angående dine cookies kan du henvende dig til:
BAUHAUS kundecenter
Telefon: 86 26 06 06
E-mail: kc@bauhaus.dk

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 08.12.2023

Handels- og leveringsbetingelser for BAUHAUS webshop, gældende for levering til private, erhvervs-, og offentlige kunder

1. Generelt

Nærværende handels- og leveringsbetingelser gælder for alle køb foretaget på www.bauhaus.dk og er derfor udelukkende omfattet af regler og betingelser gældende herfor. For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.
Alle kontrakter indgås på dansk, og der er ikke indgået bindende købsaftale med BAUHAUS Danmark A/S, før der er modtaget ordrebekræftelse herfra.
BAUHAUS forbeholder sig retten til, at til enhver tid og uden grund at afvise salg med videresalg for øje, uagtet annoncering, skiltning, lagerbeholdning m.v.

2. Priser

Priserne på www.bauhaus.dk er dagspriser, angivet i danske kroner og inklusive 25% moms for privatkunder og ex. moms for erhvervs- og offentlige kunder, medmindre andet er angivet. De angivne priser gælder kun for ordrer til levering i Danmark, ikke omfattende Grønland, Færøerne og ikke brofaste øer. Der tages forbehold for evt. afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl.

3. Betaling

De mulige betalingsformer på www.bauhaus.dk er:

Dankort
VISA
VISA Elektron
Mastercard
Eurocard
JCB
American Express
Diners
Forbrugsforeningen
MobilePay
Proff Service erhvervskort

Der tages ikke gebyr ved betaling på www.bauhaus.dk og beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes. Det bemærkes, at der aldrig kan trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
BAUHAUS bevarer ejendomsretten til de solgte varer, uanset om levering har fundet sted, indtil hele købesummen og eventuelle renter og/eller gebyrer er betalt.

Rabatter i alle former kan ikke kombineres.

Der er ikke mulighed for forudbetaling, idet kundens retsstilling her er væsentlig dårligere end ved andre former for betaling.

4. Fragt og levering

www.bauhaus.dk leverer kun i Danmark, ikke omfattende Grønland og Færøerne, og kun til Ej brofaste øer mod tillæg. Ved visse leveringer til Ej Brofaste øer, kan der forekomme leveringer til kaj på fastlands siden, hvorfra der selv skal sørges for den videre transport til leveringsadressen.

Varer leveret med fragtmand, leveres som udgangspunkt til kantsten, ved fast underlag og i gadeplan. Forudsætningerne omkring fast underlag og gadeplan gør sig også gældende ved tilvalg af en ’må stilles' mulighed. Pakker sendt med pakkedistributør leveres til dør eller til valgte udleveringssted.

Leveringstiden for ordren afhænger af leveringstiden for de enkelte produkter og vil fremgå ud for hvert produkt. Ordrer kan splittes i flere leveringer og muligvis leveres over flere dage. Dette skyldes afsendelse fra flere lokationer. Varerne leveres på hverdage inden for normal arbejdstid.

Har du ønsket levering til pakkeshop, kan du opleve, at dette ændres til Danske Fragtmænd hjemmelevering, hvis det vurderes, at pakken overstiger mål, vægt, mm. godkendt til pakkeshop, eller varen ikke kan leveres forsvarligt dertil.

Fragtprisen for din ordre afhænger af, hvilke typer varer der bestilles. Fragtbeløbet vil fremgå af kurven, efterhånden som der tilføjes varer hertil. Fragtpriser er baseret på levering fra BAUHAUS webshop-lager eller direkte fra leverandør og kan være forskellig i forhold til fragtpriser fra et lokalt BAUHAUS varehus.

Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos BAUHAUS Danmark A/S’ grossister, samt, at ikke alle ordrer kan leveres til Ej Brofaste adresser.

5. Transportskader

Du bedes undersøge dine varer med det samme, når du modtager forsendelsen. Hvis der er synlige skader på forsendelsen, skal du notere dette på fragtbrevet, når du underskriver for modtagelsen. Hvis du konstaterer, at varerne er beskadiget, skal du straks give os besked herom. Se i øvrigt pkt. 7 i handelsbetingelserne.

For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.

6. Fortrydelses- og returret

I forbrugerkøb, hvor bestillingen af varer foretages via internettet, har forbrugeren 12 måneders bytteret.
Har du købt flere varer på én ordre, kan du vælge at fortryde enkelte dele af købet, men da tilbagebetales fragtomkostningerne ikke.

Betingelsen for anvendelse af fortrydelsesretten er, at du senest 12 måneder efter modtagelse af varen giver BAUHAUS Danmark A/S besked om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives pr. mail, telefon eller lignende, og heri skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret.

Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.

Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.

Ved køb af varer på www.bauhaus.dk kan den originale emballage udgøre en væsentlig del af varens værdi. Send derfor altid emballagen med retur for at sikre varens fulde værdi.

Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Anvendelse af fortrydelses- og returret:

Danske Fragtmænd
c/o BAUHAUS Webshop
Logistikparken 5, port 315-316
8220 Brabrand

Link til fortrydelsesformular

Før returnering og senest 12 måneder efter, at du har modtaget din vare, bedes du kontakte BAUHAUS kundecenter via vores kundeportal på https://www.bauhaus.dk/kundecenter

7. Reklamationsret

BAUHAUS Danmark A/S opfordrer til, at der foretages kontrol af de leverede varer umiddelbart efter modtagelse.

Skulle der konstateres fejl eller mangler, bedes du straks gøre opmærksom herpå.For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.

I overensstemmelse med købelovens regler, ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer (for varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare).

Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden betyder reklamationsretten, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation, dog naturligvis betinget af, at reklamationen er berettiget.

I tilfælde af en berettiget reklamation kan købelovens mangelsregler finde anvendelse.Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.

Følgende varer kan dog ikke byttes eller returneres:

- Skaffevarer og specialfremstillede varer, herunder også hækplanter og lignende.

- Plader/bordplader, der er skåret eller tilpasset i savværket.

Der henvises i øvrigt til købelovens §78 for fremgangsmåde vedrørende reklamationer.

Anvendelse af reklamationsret:

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles BAUHAUS Danmark A/S inden rimelig tid efter varens modtagelse.

Du/I opfordres på det kraftigste til at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangler i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen.

Der reklameres ved at kontakte BAUHAUS kundecenter:

Via vores kundeportal på https://www.bauhaus.dk/kundecenter

eller tlf.: +45 86 26 06 06, der vil tilsikre evt. fremsendelse af frankeret og adresseret returlabel således, at BAUHAUS Danmark A/S betaler fragtomkostningerne.

Bemærk, at varer der sendes retur uden porto, pr. efterkrav eller uden omdeling, nægtes modtaget af BAUHAUS Danmark A/S.

Alternativt til ovenstående, kan et BAUHAUS varehus i Danmark kontaktes (for liste over varehuse tryk her) – ved henvendelse i et varehus, HUSK altid at medbringe kopi af købsfakturaen.

8. Personoplysninger

Den dataansvarlige for www.bauhaus.dk er BAUHAUS Danmark A/S, Anelystparken 16, 8381 Tilst.

For at kunne gennemføre et køb på www.bauhaus.dk skal du som minimum oplyse følgende: Navn, adresse, postnr., by, telefonnummer og e-mail adresse. Disse data transmitteres og lagres elektronisk i ukrypteret form, og gemmes i 5 år fra udgangen af det år, hvori de er indsamlet, jf. bogføringsloven.

Læs mere om vores behandling af dine personoplysninger og dine rettigheder i denne forbindelse her.

Vi vil rigtig gerne høre din mening om os - både ris og ros. Derfor overlader vi dine personoplysninger (navn, e-mail og ordrenummer på dit køb) til vores databehandlere, der på vores vegne sender dig en e-mail, hvori du opfordres til at anmelde din købsoplevelse på Trustpilot.dk eller Google Review.

Cookies:

For at forbedre brugeroplevelsen på www.bauhaus.dk, anvendes der cookies på hjemmesiden.

Cookies er en standardteknologi, som de fleste hjemmesider bruger i dag. En cookie er en lille tekstfil, der lagres i din webbrowser og registrerer dig som unik bruger. En cookie kan ikke sprede virus eller andre skadelige programmer.

Hjemmesidens brug af cookies:

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere. Cookies hjælper os desuden med at få overblik over dit besøg på hjemmesiden, så vi løbende kan optimere og målrette hjemmesiden til dine behov og interesser. Cookies husker fx, hvad du har lagt i indkøbskurven, om du tidligere har besøgt siden og om du er logget ind. Du kan læse meget mere om vores brug af cookies her.

Hvis du har spørgsmål angående dine cookies kan du henvende dig til:

BAUHAUS kundecenter
Telefon: +45 86 26 06 06
E-mail: kc@bauhaus.dk

9. Ansvar

www.bauhaus.dk tager forbehold for eventuelle fejl i tekst og priser, fejl i illustrationer/fotos, fejl i lagerbeholdninger, systemfejl, udsolgte varer, restordrer, forsinkelser, ændringer i valutakurser, kunders fejlbestillinger samt force majeure.

For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.

10. Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kc@bauhaus.dk

Version 2.2. Senest opdateret 27. oktober 2022.

 

Kontakt kundecenteret

Åbent alle dage indtil kl. 20
 
 

Returneringer og reklamationer

Læs mere om, hvordan det fungerer
Luk
Føj til favoritter

Føj til favoritter

Ved at tilføje produkter til Favoritter, kan du nemt få et overblik over udvalgte produkter!

Log ind eller opret konto