
REGISTRER RETURNERING ELLER REKLAMATION
For at returnere eller lave en reklamation, skal du blot følge vores enkle trin-for-trin guide. Denne proces tager kun et par minutter. Sørg for at have dit ordrenummer klar.
Grundet ny hjemmeside, så venligst klik herunder, hvis du ønsker at lave en reklamation på en ordre købt før den 15.04.2023.
Returproces
2. Ompak produkterne
De returnerede produkter skal være ubrugte og i ny stand. Pak produkterne i deres originale emballage, og lad den beskyttende plast være intakt.
3. Send din pakke
Vedhæft den returseddel, som du modtager fra os efter registreret returnering, der er tydeligt synlig på den ydre emballage, og følg instruktionerne for returnering.
Returnering og fortrydelsesret
For at kunne behandle din returnering har vi brug for et billede af produktets emballage/indpakning. Har du pakket produktet ud, har vi også brug for et billede af produktet. Dette er for at kunne bestemme varens og emballagens tilstand.
Kreditering eller refusion fratrukket returforsendelsesomkostningerne finder sted, når varen modtages på vores lager i godkendt stand.
Returmetode | Returomkostninger | Eksempel |
---|---|---|
Pakke | 99,00 kr | Lamper, armaturer |
Stykgods | 395,00 kr | Plæneklippere, havemøbler |
Palle | 795,00 kr | Vinduer, døre |
Specialtransport | Vi vender tilbage med en pris | Fliser, redskabsrum |
Der kan gælde undtagelser.
BAUHAUS kundecenter
Telefon: | 86 26 06 06 |
---|---|
E-mail: | kc@bauhaus.dk |
Åbningstider: | Alle dage: 08:00 - 20:00 |