Indlæser

12% Lavprisgaranti

12% Lavprisgaranti

12% Lavprisgaranti

Når du handler i BAUHAUS, er du ikke bare sikret det største lagerførte udvalg til både små og store projekter  i og omkring boligen – du er også sikret den bedste pris. 

Vi overvåger systematisk konkurrenternes priser og foretager løbende prisundersøgelser, så vi sikrer, at vores priser er konkurrencedygtige i forhold til alle nationale konkurrenter med fysiske butikker og webshops.

Hos os kan du vælge mellem det største og mest aktuelle udvalg uden at være bekymret for at betale for meget – hverken online eller offline.

Derfor tilbyder vi 12% Lavprisgaranti. Det er et koncept, der giver dig tryghed og klare rettigheder:

  • Vi matcher alle priser uden diskussion. Hvis du, på trods af vores pristjek, kan påvise, at en identisk vare sælges til en lavere pris hos en national konkurrent med fysiske butikker – online eller offline, så får du varen til den samme pris som den nationale konkurrent tilbyder.
  • For online priser fra nationale webshops med fysiske butikker, skal vores pris afhentet i byggevarehuset, sammenlignes med webshoppens pris inkl. forsendelsesomkostninger.

På bauhaus.dk matcher vi altid prisen fra nationale konkurrenter med fysiske butikker og webshops, uden forsendelsesomkostninger.

Der tilbydes ikke lavprisgaranti mod webshops uden fysiske butikker.

  • Vi giver dig 12 % af prisforskellen, hvis du allerede har købt varen hos BAUHAUS til en højere pris end konkurrentens - og fortæller os det inden for 7 dage. 
  • Vi kalder det findeløn. Du skal blot medbringe din kassebon og dokumentation fra den konkurrent, vi skal matche.
  • 12% Lavprisgaranti er ikke gældende, hvis konkurrentens pris er et af følgende: Åbningstilbud, lukketilbud/ophørsudsalg, ved begrænsede partier eller bestillingsvarer.
  • Montageservice, fragt, udlejning og andre serviceydelser er ikke omfattet af vores lavprisgaranti.For BAUHAUS’ Proff Service erhvervskunder og Projektkunder gælder de almindelige kontobetingelser.

Hvordan virker 12% Lavprisgaranti i praksis?

Eksempel 1:

Du har set en vare til 1.000 kr. i BAUHAUS. Inden købet opdager du, at en konkurrent har samme vare til 900 kr. og påtaler dette over for os. Vi sælger varen til dig til konkurrentens pris på 900 kr. Der tilbydes ikke lavprisgaranti mod webshops uden fysiske butikker.

Eksempel 2:

Du har, mindst dagen før, købt en vare til 1.000 kr. i BAUHAUS. Efter købet opdager du, at en konkurrent sælger en identisk vare til 900 kr. og påtaler det over for os med fremvisning af kvittering. Vi refunderer dig 100 kr. og yderligere 12 kr. (12% af de 100 kr.) i findeløn samt vores undskyldning for, at du betalte for meget. Der tilbydes ikke lavprisgaranti mod webshops uden fysiske butikker.

FAQ  

Hvad mener I med en identisk vare?

Med identisk vare mener vi et produkt med samme tekniske specifikationer, herunder samme brand/producent, samme farve, samme dimension, samme tilbehør, samme model, samme størrelse, samme indhold m.m. - altså identisk.

Hvilken slags dokumentation skal jeg medbringe?

Dokumentation kan for eksempel være en konkurrents tilbudsavis i trykt/printet form eller link til et aktivt onlinetilbud, som du kan fremvise på din telefon.

Jeg har for nylig købt en vare i BAUHAUS, som nu er nedsat – kan jeg få refunderet forskellen?
Hvis du inden for 7 dage, efter du har købt og betalt en vare i BAUHAUS, oplever at varen er nedsat, har du ret til at få udbetalt differencen. Du skal blot medbringe bon/Storebox, hvor det fremgår, at købsdatoen er under 7 dage gammel, og at prisen er en anden og højere end prisen ved dags dato.