Værdier

Værdier Værdier

Ansvarlighed

”I BAUHAUS har vi alle et ansvar for de opgaver, vi løser. Derfor leverer vi den højeste kvalitet uanset opgavens karakter.”

Den enkelte medarbejder påtager sig altså et personligt ansvar i dagligdagen ved at

  • overholde aftaler samt løse enhver opgave til tiden i høj kvalitet,
  • overholde alle fastlagte retningslinjer,
  • udvise respekt for hinanden og for virksomheden i ord og i handling,
  • gøre, hvad vi siger og holde, hvad vi lover.

Kundeorientering

”For os er de vigtigste personer kunderne, som vi altid forsøger at give en god oplevelse .”

Vi sætter kunden i centrum ved at

  • gøre kunden til den vigtigste person,
  • behandle kunden præcist, som vi selv ville behandles,
  • udvise positiv adfærd, være synlige og give kvalificeret rådgivning,
  • forbedre og effektivisere vores arbejdsgange til kundens fordel.

Medarbejderudvikling

”Vi skaber plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener er vigtig for arbejdet.”

Vi støtter den enkelte medarbejders karriereudvikling ved

  • træning af vores medarbejdere,
  • løbende at afholde personaleudviklingssamtaler og planlægge eventuel videreuddannelse sammen med hver enkelt medarbejder,
  • hele tiden at støtte og vejlede medarbejderne i deres karriereforløb og planlægge deres fremtid sammen.

Resultatorientering

”I BAUHAUS har vi realistiske, men ambitiøse mål, og vi bruger hinandens færdigheder til at opnå de bedste resultater.”

Dette indebærer, at vi altid har klare og realistiske mål, og at vi følger op ved at

  • planlægge vores arbejde og løse alle opgaver målrettet og disciplineret,
  • dele vores overordnede mål i klare og synlige delmål,
  • måle resultaterne af vores arbejde løbende og foretage nødvendige korrektioner,
  • udføre vores opgaver korrekt første gang.

Samarbejde

”Vi er fælles om vores arbejdsopgaver, og vi behandler hinanden med ærlighed, åbenhed og respekt.”

Derfor har vi fælles mål og accepterer altid hinandens forskelligheder ved at

  • bruge hinandens færdigheder aktivt,
  • fokusere på løsninger frem for problemer,
  • være konstruktive.
 

Kontakt kundecenteret

Åbent alle dage indtil kl. 20
 
 

Returneringer og reklamationer

Læs mere om, hvordan det fungerer
Luk
Føj til favoritter

Føj til favoritter

Ved at tilføje produkter til Favoritter, kan du nemt få et overblik over udvalgte produkter!

Log ind eller opret konto

Indlæser…